Jon Lajoie, jelenleg egyik kedvenc humoristám, nagyon érdekes dolgokat művel. Youtube-ra töltöget különböző ál-reklámokat és videóklipeket, és jó részük hihetetlenül vicces. Egy remekművel kezdeném, az Everyday Normal Guy című rapszámmal, aminek folytatása is készült azóta. Sikerült magyarra fordított dalszöveget is szerezni hozzá, legalább azt el kell olvasni!

 

Tovább után a dalszöveg!

Én csak egy átlagos hétköznapi normális srác vagyok,
nincs bennem semmi különleges, madafaka'!
Én csak egy átlagos hétköznapi normális srác vagyok,
kivárom a sort, ha bulizni megyek, madafaka'!
Én csak egy átlagos hétköznapi normális srác vagyok,
600 dollárom van a bankban, madafaka'!
Én csak egy átlagos hétköznapi normális srác vagyok,
a szexuális teljesítményem meg átlagos!

Dolgozom egy telefonos cég vevőszolgálatánál,
12 dolcsit keresek óránként, de nem is kell több.
Egy kis lakásban lakom egy csendes utcában,
nem járok sokat szórakozni és szeretek tv-t nézni.
Nincs pénzem autóra, tömegközlekedéssel járok,
de nem bánom, addig olvasok amíg elérem a célom.
Néha újságot, néha könyvet,
a pénz amit ezzel spórolok húz ki a sz*rból (ebben nem vagyok teljesen biztos)
És nem vagyok valami jó a nőknél, elég szégyenlős vagyok és átlagos kinézetű.
Legutóbb 2003-ban szexeltem, és szégyellem beismerni,
de az sem volt ingyen.

Én csak egy átlagos hétköznapi normális srác vagyok,
ideges leszek a társasági helyzetekben, madafaka'!
Én csak...
havonta egyszer székrekedésem van, madafaka'!
Én csak...
és egész jó spagetti szószt csinálok, madafaka'!
Én csak...
és tökre félek, mikor fogorvoshoz megyek!

Én vagyok a mindennapi élet "Pauly Shore"-ja,
könnyen felejthető és nem túl kedvelt.
"According to Jim" személyiségem van,
és olyan szórakoztató vagyok, mint egy szexuális úton terjedő betegség.

Ha ki akarsz b*szni velem, valószínűleg sikerülne is,
mivel nem vagyok magabiztos és férfihez képest gyenge is.
Hasraesnék egy labdában, amikor hátba rúgsz, yeah,
de komolyan, valószínűleg nem ütnék vissza.
És nem sok barátom van, akik kiállnának értem,
na jó a barátom Steve igen, de ő meg nem valami kemény.

Steve: akarsz ebből a k*cs*gből?

Ha ritkán jutsz nőhöz, emeld fel a kezed!
Ha rosszul fizetett vagy, emeld fel a kezed!
Ha van egy macskád, emeld fel a kezed!
És ha fájós a hátad, emeld fel a kezed!

Két nyárral ezelőtt sérült meg a hátam hűtőcipelés közben, és azóta sem a régi...tudjátok...valahogy olyan érzékeny.

Én csak...
a szüleim igazán kedves emberek, madafaka'!
Én csak...
és néha tériszonyom van, madafaka'!
Én csak...
szeretem a nézni Grace Klinikát, madafaka'!
Én csak...
és tök jó papír repülőket tudok hajtogatni!

Steve: egész nap tudom ezt csinálni...egész nap tudom ezt csinálni...egész nap tudom ezt csinálni...

A bejegyzés trackback címe:

https://elmenyorgia.blog.hu/api/trackback/id/tr69815698

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása