Scrubs - Dokik

Címkék: scrubs idézet

2008.12.18. 20:14

Kellemes kis sorozat, annó megnéztem kb. az első 5 évadot. Vicces volt, és akkor kigyűjtöttem pár jobb beszólást, ilyeneket, ezeket most prezentálnám.(Kategorizáláskor, törléskor mindig találok ilyesmi csemegéket! :) )

Elliott: "tudja ez a betegség olyan mintha elvesztené az egyik szemét...csak most elveszti mind a kettőt."

S04E01:

"-Szívecském, korán bejött!
-Tudja, nem volt semmi programom
tegnap estére, így már 8-kor lefeküdtem és...
és 4 kor fel is keltem. És megfigyeltem, hogy a napfelkelte
gyönyörűen néz ki a fák ágai között...
és hogy a szomszédom meztelenül megy ki az
újságért...és hogy ráférne egy jó nagy fogyás.
-A jövőben, a helyénvaló válasz, "Igen,
korán itt vagyok" :  'rövid csevej'-nek hívják,
nem pedig 'a depressziós életem
30 másodpercben'-nek."

S04E04:

"-Új orvosnak lenni egy kórházban
nehéz tud lenni.
Ez az amiért mindig jó dolog,
amikor valaki rászánja az időt,
hogy kinyújtsa feléd a kezét és
barátkozzon veled.
-Helló! Ron vagyok, az új orvos.
-Helló, Ron, a NemÉrdekel Osztály
arra van."

 

(a beteg fél szeme be van kötve)
"-Vezethetem az autómat?
-Ez nem tőlem függ, Mrs. Carter.
Hanem a rendőrségtől és
azoknak a lovaknak a gazdájától,
amelyeket megölt.
-Ohhh, mindenhol ott voltak!
-Egy lóversenypályán volt, Mrs. Carter."

A bejegyzés trackback címe:

https://elmenyorgia.blog.hu/api/trackback/id/tr74830409

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása