Eljött ez a nap is, valentin nap. Bár utóbbi napokban nem volt klipklub-frissülés, de remélem jövő héttől már lesz rá időm. De most a szerelemnek van itt az ideje, és szerintem az abszolút kedvenc Valentin-napi slágerem ez.

A klip maga autentikus 1980-as évek Magyarország, annak minden szépségével. Nekem külön az énekes, Vörös István dressze tetszik (amivel nem csak én vagyok így). Még ha a nyolcvanas években is lennénk, akkor is furának tartanám ezt a kívül hordott alsónadrágot, de bizonyára csak én vagyok túligényes.

A klip nekem sajnos nincs meg, és remélem youtube-on fennamarad ez, hogy még sok Valentin-napon hallgathassuk és élvezhessük ezt a költeményt.

A tovább után a dalszöveg!

Egymásba érnek a randevúk;
vívjuk a nemek közti háborút.
Zavaros a drága, nem érthetem,
a múltkor akarta, most pedig nem.

Védekezik ismét, visszavonul,
szemével támad, ártatlanul.
Vonakodik, nem jön, kit érdekel?!
Tele van a város szerelemmel.

Fedezékbe bújik, hadat üzem,
elenged, elkap, játszik velem.
Egy cetlire írja a telefonszámom,
ígéri, felhív, még ezen a nyáron.

Most mennie kell, -- Mit gondolok róla?! --
a fiúja várja egy félóra múlva;
ha neki az a fontos, nem érdekel,
tele van a város szerelemmel.

Nem baj, ha egyedül vagy!
nem baj, ha egyedül vagy!
Tele van a város szerelemmel!
Nem baj, ha egyedül vagy!
Nem baj, ha egyedül vagy!
Tele van a város szerelemmel!

A bejegyzés trackback címe:

https://elmenyorgia.blog.hu/api/trackback/id/tr16942856

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása